majjaeriksson

Nöjd.

Kategori: Maja


 
Jag känner mig glad och nöjd med tillvaron just nu. Det är fint att känna så ni! Jag vet dock inte om två deppiga bilder på en liten regnig sjö passar in då, men det fick bli så. Nummer två tycker jag verkligen om! :)
Igår fick jag tillbaka två tentaresultat. Det blev VG på litteraturhemtentan och G på historiatentan! Och jag är så himla stolt över mig själv, men kanske ännu mer chockad. Jag pluggar ju ärligt talat inte så bra eller inte så mycket rättare sagt, men känner väl att jag på något sätt är värd betygen ändå. Å herregud, nu låter det som att jag mutat lärarna, det har jag alltså inte! Haha. Jag är bra helt enkelt.
 
Och det här med skolan är ju bara en av alla bra saker!
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Så himla härligt! Du är verkligen bra, asbra! :)

    2013-10-22 | 14:03:04
  • Freja säger:

    Maja! Du är superbraaaa! Och sketasnygg bild på regnig myssjö! :)

    2013-10-22 | 19:46:17

Kommentera inlägget här: