majjaeriksson

Gott, guldknopp och godnatt

Kategori: Maja

Här ligger jag i natten och tänkte pyssla fram ett litet blogginlägg.
 
Idag blev det en tripp till Nyköping med ett gäng härliga släktingar.
 
Höstlöv och en mormor:
 
Skagenmacka och varm choklad:
 
Jag i en guldknopp:
 
Och ett av mina två köp:
 
Mitt andra köp får ni se nästa söndag tänker jag. Spännande spännande.
 
Jag fotade inte så mycket idag. Men vi vistades hela dagen, och lite kväll, i Nyköping och det var himlans trevligt. Mitt humör har varit strålande. Och sånt här ju härligt!
 
Godnatt!
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Vad härligt det låter, med ett strålande humör!! :D

    2013-11-24 | 14:16:56
  • mormor säger:

    Ja, det var en strålande trevlig dag!

    2013-11-24 | 17:23:59
  • Freja säger:

    Fantastiskt fint! Underbart bra inköp!

    2013-11-25 | 20:27:59
  • Faster säger:

    Nyköping verkar vackert!! O läckert skylt!!

    2013-11-30 | 08:35:46

Kommentera inlägget här: