majjaeriksson

Moa och Russin

Kategori: Maja

 
Ni kanske såg fotona Moa och jag tog förra veckan? Scrolla ner och gör det annars! Under den där Moadagen fick ju jag också i uppdrag att fota Moa och Russin under hoppträningen. Det är pirrigt med såna där små fotouppdrag, men jag tycker att det är kul, och när jag är mitt i fotandet är det liskom mindre nervöst än innan. Moa och jag var överens om att det vore kul med lite andra foton än det vanliga "häst som flyger över hinder", så det hade jag såklart i tanken när jag stod där med kameran. Lite klurigt, men kul och jag känner mig nöjd!
 
 
 
 
 
Hoppas att Moa blir nöjd med bilderna och att vi har det bra på kalaset, när detta inlägg trillar in på bloggen är jag nämligen hos henne och kalasar lite och ger henne de här fotona och några till! :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Tack underbara du för underbara bilder och en toppenkväll! :)

    2013-05-06 | 22:17:50
  • Freja säger:

    Så himla fina bilder!!

    2013-05-09 | 22:07:55

Kommentera inlägget här: