majjaeriksson

Framtidsdrömmarnas årstid

Kategori: Maja

Vill ni vet hur fin en lärk är när den blommar? Glutta på bilderna nedan!
 
 
 
Emellanåt tänker jag lite på framtiden. Undra vad jag kommer arbeta med om några år? Det är inte helt lätt det där. Jag hoppas att det blir något kulturellt och gärna kreativt! Det är fint att tänka att man kan bli vad man vill egentligen. Och inte bara i yrkeslivet utan att man har hela livet på sig att vara den man vill vara och göra saker man tycker om. Är inte våren lite av hoppets och framtidsdrömmarnas årstid?
 
Senare ska jag promenera en sväng med en god vän. Det ser jag framemot.
 
(Psst! Moa om du läser detta, grattis igen! :) <3)
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Å vilken fin lärk!! Och härliga tankar, jag tror du kommer att bli något kreativt och roligt!
    Tack igen! :)

    2013-05-04 | 12:19:26
  • Freja säger:

    Snyggt ju! Har aldrig tänkt på lärkens blommor... Dom ska jag börja tänka på!

    2013-05-05 | 21:46:02

Kommentera inlägget här: