majjaeriksson

En personlig favoritplats

Kategori: Maja

Tjenare!
 
Idag har vi varit uppe i Tokanäset en sväng jag, lillasyster, storasyster, mamma, mormor, moster och kusin. Mysigt!
 
Jag älskar vatten och längtar verkligen till att kunna bada på riktigt!
 
Men jag vågade ta ett snabbdopp idag (jag hade ju snackat så mycket innan... ;)). Men man ville ju inte ligga i direkt eftersom det var cirkus 10 grader:
 
Vi grillade lunch och marshmallows:
 
Och hade det fint helt enkelt:
 
Vädret var växlande men helt okej:
 
Min favoritbrygga:
 
Och min fina lillasyster som också tog sig ett dopp liksom kusin Ville. Visst var vi modiga!?
Vad oväntat härligt det här sista fotot blev tycker jag. Kul. :)
 
Ikväll blir det mer grillat och film med systrarna. Fin lördag.
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Jag vet inte om ni var modiga eller knasiga... :) men, förutom badet verkar det där ha varit en toppendag! Godingar! O vilket härligt ljus du fått till i bilderna! Proffsmaja! :)

    2013-05-25 | 23:16:12

Kommentera inlägget här: