majjaeriksson

Pluggpaus igår, tenta idag

Kategori: Maja

Yo!
 
Pluggpaus igår:
 
 
 
 
 
Tenta idag:
Jag kände av era tummar idag så jag tycker att ni förtjänar att veta hur det gick på tentan. Det kändes bra. Det var 5 frågor och man kunde få 10 poäng på varje fråga. För godkänt behövde man skrapa ihop 25 poäng, alltså hälften av alla möjliga. Klarade jag det tro? Jag vill tro det. Jag skulle ge mer än hälften till mig själv på iallafall två frågor och jag tycker att jag borde få ihop 25 poäng för jag kunde ju iallafall lite på varje fråga. Håller ni tummarna tills jag får resultatet? Klart ni gör!
 
Nu ska jag läsa bloggar, sen Hamlet och ikväll är det spinning som gäller.
 
Trevlig tisdag från mig till er!
 
Maja.

Kommentarer

  • mamma säger:

    Klart jag håller tummarna, men med vantar på för nu ska jag gå ut.

    2013-03-05 | 13:11:07
  • Moa säger:

    Jag håller tummarna och jag tror på dig!!

    2013-03-06 | 06:59:12
  • Freja säger:

    Heja maja! Vår och kattsällskap, allt man behöver för att fixa det man ska!

    2013-03-06 | 19:06:45

Kommentera inlägget här: