majjaeriksson

Pluggelipluggpluggplupp

Kategori: Maja

Tjena tjena!
 
Det är ännu en hemmadag för mig, det blir ju en hel del såna. Och det kan bli segt. Men jag brukar ha en liten att-göra-lista förberedd så jag har något att gå efter och något att ta i när jag känner att jag bara drar runt.
Idag tänkte jag bland annat plugga lite konst. Igår fick jag tillbaka ett tentaresultat, ett positivt, så nu kan filosofi2 bockas av. Idag fick jag dock reda på hur mycket poäng jag fick; 36. VG var 37... Vi behöver ju inte prata mer om det. ;) Men det gjorde mig pepp att plugga och jag ska fasen sätta VG nån gång!
Men min studieteknik verkar ju funka iallafall. Jag har funnit mitt sätt och gör det roligare med färg färg och lite mer färg. Det är färgade pennor och överstryckningspennnor och post-it-lappar och sånt.
 
Lite så här ser konstplugget ut framför mig nu:
 
 
 
 
 
 
Nej, jag kanske inte bara ska kolla på det utan öppna dom där små häftena också. ;)
Det är konsttenta den 5 april.
 
Maja.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Åh vilka små fina plugghäften du gjort! Konstnärsmaja!

    2013-03-21 | 21:48:58

Kommentera inlägget här: