majjaeriksson

Kapitulera omedlbart eller dö

Kategori: Maja

Nu har jag läst ut Kapitulera omedelbart eller dö av Sanne Näsling. Ibland när jag har läst ganska lite under en lång tid så har jag svårt att vara kritisk, då är det bara så fint att äntligen läsa liksom. Hej, nörd. Jag tänkte visa er några citat ur boken, som fastnade hos mig och som jag nu skrivit ner i en bok jag har. Hej igen, nörd.
 
 
 
 
 
 
 
 
Det är ju lite sorgligt när man läst ut en bok. Men det är fint att dyka in i en ny!
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Gud vilken snygg handstil du har!

    2013-03-18 | 19:13:36
  • Freja....igen... säger:

    Jaa, och boken verkade ju bra också såklart :)

    2013-03-18 | 19:14:07
  • Moa säger:

    Håller med syster! :)

    2013-03-19 | 12:34:16

Kommentera inlägget här: