majjaeriksson

Gårdagens promenad och tre saker att se fram emot

Kategori: Maja

Hej!
 
Igår tog jag och kameran en promenix.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ibland kan det kännas lite segt. Livet. Som att det gamla vanliga bara rullar på. Och även om man är nöjd med sin vardag kan man ju bli lite less på den emellanåt. När det händer mig brukar jag kolla framåt i almanackan och se vad det finns att se fram emot. När jag gör det nu blir jag glad.
 

Tre saker att se fram emot:

- Den 15 mars ska Moa och jag kolla på Anders och Måns föreställning Primater med topplån på Konsert och kongress i Linköping.

- Snart får vi lamm i Sonnorp!

- Den 22-23 mars ska jag till Stockholm. Jag ska åka upp dit tillsammans med andra kulturvetare och vi ska gå på museum och vara kulturella. Sen ska jag stanna kvar i huvudstaden för att träffa Anna-Karin (en folkiskompis som jag inte träffat sen vi slutade den 8 juni), sen sover vi över i en lägenhet som hennes familj har där och så åker jag hem på lördags kvällen.

 

Tre himlans bra saker, eller hur!? Plötsligt känns det mer okej att vardagen är lite småtråkig emellanåt!


Maja.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vad mycket. Bra saker att se fram emot!!

    2013-03-07 | 12:34:03

Kommentera inlägget här: