majjaeriksson

Gäststugan

Kategori: Maja

 
Igår fixade vi lite ute i stugan. Ni vet den jag bodde i förra sommaren. I år ska storasyster med sambo bo där.
 
Dessa tre gullisar kommer nu vara det första som möter en i dörrfönstret:
 
Och utanför fönstren kan man se hästar:
 
Och en pappa:
 
Om man kollar ner kan man se sina fötter och tre blåvita mattor:
 
Och på en liten list står nu tre små tavlor:
 
Lite mer fix väntar innan det är läge att flytta in, men jag är säker på att det kommer bli riktigt fint!
Lisa och Matheus, ni kommer trivas!
 
Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Vad trevligt att du fixar åt syrran och Matheus, klart dom kommer att trivas/kram

    2013-06-16 | 19:18:57
  • Lisa säger:

    Vad ni är snälla! Vi kommer trivas superbra :) längtar...

    2013-06-16 | 20:48:12
  • Helene säger:

    Hejsan.
    Jag ramlade in på din blogg då jag sökte "pärldraperi" och kom till ett inlägg där du hade börjat på ett.
    Jag hittar inget inlägg om att det blev klart... har du gjort det klart? Hur fäste du det i så fall och hur mycket pärlor och vad kostade det?
    /Helene

    2013-06-17 | 07:22:59
    Bloggadress: http://noll8design.blogspot.se/
  • Freja säger:

    Vilket underbart inlägg och oj så fint det blir i gäststugan!

    2013-06-18 | 21:29:37

Kommentera inlägget här: