majjaeriksson

Vi bor på landet

Kategori: Maja

Tjo!
 
Tänk att ni är några som kollar in här varje dag trots att min dagliga bloggning lyser med sin frånvaro, det är kul att se det! :) Tänkte att detta inlägg skulle bli ett med några små foton som knäpptes här hemma igår:
 
Den berömda myrstigen! Är det inte fantastiskt ändå, att de där små har knatat på så pass mycket att det blivit en sån tydlig stig!?
 
Det blev en promenad med en syster och två hästar:
 
Det är så fint i skogen, jag gillar när träden blir som ett tak:
 
Antonia var lite skeptisk när vi kom till en bränd moppe:
 
Haaaave you met Charlie?
 
Tokig bild, men tyckte det var så charmigt när Bus hukade sig under eltråden:
 
Ikväll kommer familjen Wik hit och äter med oss, trevligt trevligt!
 
Maja.
 

Kommentarer

  • Faster säger:

    Visst har vi det fint på landet!! O vilka myror, jag tänker på sången Jonte Myra klättra uppför stacken;) kram

    2013-08-01 | 08:17:56
  • Moa säger:

    vilka coola myror ni har! Tack för en trevlig kväll!! :)

    2013-08-03 | 22:03:59
  • Maria Eriksson säger:

    Jag är ingen flitig läsare av din blogg utan gör det någon gång i bland när jag får en liten stund över, men jag måste bara skriva att du har så fantastiskt fina bilder !!!
    Kram

    2013-08-07 | 15:55:52

Kommentera inlägget här: