majjaeriksson

Snart kommer solen igen

Kategori: Maja

Tjena!
Då är man anmäld till omtenta. Idag gick det inte vägen. Men läppen hänger inte jättelångt ner för det. Jag var liksom beredd. Historian har känts oerhört tung och jobbig och det uppepå de andra tre ämnena och idag hade jag otur, det jag kunde kom icke. Så det blir omtenta. Och nu försöker jag ladda upp inför torsdag och sista, litteraturen. Men mest struntar jag i allt nu ikväll. Ska laga mig något nu och sen bara lägga mig ner och se på något på typ kanal5play, bara se och se och se och försvinna bort lite. Och så vet jag inte om jag ska smsa en person ikväll, fast det jag skrev sist betydde nog att jag skulle höra av mig. Men jag vet inte. Är lite småless på allt och låter mig vara det idag. Imorgon är det nya tag.
 
Avslutar med några favoriter från en underbar stund i somras, kanske muntrar det upp!?
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja, det muntrade faktiskt upp!
 
Ha det fint!
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Jaa! Oj så vackra bilder och oj så dom muntrade upp! Och du, du fixar tentan nästa gång!

    2013-01-14 | 17:37:28
  • Anonym säger:

    Vilka fantastiska bilder!! Bra jobbat med tentorna, man kan aldrig göra mer än sitt bästa vet du ;)

    2013-01-16 | 14:35:46

Kommentera inlägget här: