majjaeriksson

Att vända på känslan.

Kategori: Maja

Utanför fönstret just nu.
 
Ni vet hur man speciellt framemot söndageftermiddagen kan drabbas av någon trist söndagskänsla då allt känns lite tyngre än vanligt och man kanske är lite nere!? Jag drabbades av detta igår. Men jag kom ur det! Och ni ska få veta hur. Jag smsade med mer än en vän varav den ena skrev "vi klarar det mesta" och den andra sa att jag måste tro på mig själv och se ljuset i tunneln för oftast är ju tunneln inte så lång. Vännerna hjälpte mig att vända på humöret. Och jag tränande också, ett härligt spinningpass där svetten fick rinna lite som den ville. Träningen hjälpte mig att vända på känslan. Och på träningen träffade jag Moa, men fina vän som alltid är positiv och hjälper mig att fokusera på just det positiva. Moa hjälpte mig att vända på humöret. Hemma igen spenderade jag kvällen i lillasysters rum, med lillayster och lite choklad. Och där vände det ytterligare ett snäpp. När jag sedan gick och la mig var jag gladare och lättare än några timmar tidigare.
 
Nu är det ny vecka!
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Vad härligt att kunna vända humöret sådär, till det bättre :) Det är väl just det man har vänner till!

    2013-01-29 | 06:49:35
  • Freja säger:

    Mmm I get high with a little help from my friends...

    2013-01-29 | 19:10:43

Kommentera inlägget här: