majjaeriksson

Jag sa hej då till någon igår.

Kategori: Maja

Hej.
 
Lånade mammas vantar.. Jag vet inte.. Lite bra är dom ju..
 
Svarta blommor i himlen:
 
Minns ni fågelboet med den fina utsikten? Jag tror inte att det var någon hemma just idag.
 
Ja, sådana dagar kan man ju ha ibland:
 
Ibland när jag går förbi stugan och kikar in tänker jag att det kanske vore mysigt att bo där i sommar även fast jag trivs och har ett alldeles fint och mysigt rum här inne nu.
 
Idag ska jag bara vara hemma hela dagen och kvällen. Jag har en liten att-göra-lista för det måste man ha ibland. Ibland är det mer för mig själv, ibland är det mer för det som står på listan. Idag är det nog listan som finns för mig.
 
Trevlig helg!
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Lilla fågelboet då! Hoppas verkligen inte att nån är hemma där!

    2013-02-15 | 15:12:42

Kommentera inlägget här: