majjaeriksson

Finaste kvällen med finaste vännen

Kategori: Maja

Bild: Restuarangmys med bästa vännen!
 
Moa och jag hade en så lyckad kväll igår så det var fantastiskt! Vi år på Zhenwei, jättemumsigt! Vi tog också efterrätt, friterad glass! Sen åkte vi hem till mig och myste framför en film och sen lite tv innan Moa åkte hem. Jag kunde inte önskat mig en finare kväll! Tack bästis!
 
Idag blir det försök till uppdatering av garderob i Linköping tillsammans med mamma och lillasyster och sen blir jag kvar där och få ta bussen hem senare för jag ska på bio med Mia och Emma från klassen. Blir nog en bra dag idag också, eller hur!? :)
 
Hoppas att ni också har en fin helg!
 
Maja.

Kommentarer

  • mamma säger:

    Du är härligt bra på att ta hand om dej själv och om dina vänner.

    2013-02-02 | 19:57:43
  • Moa säger:

    Jag håller med Lena! Tack för en toppenfredag fina vän!!

    2013-02-02 | 20:28:04

Kommentera inlägget här: