majjaeriksson

femte

Kategori: Maja

Jag tror allt att det har tillat in någon ny läsare här den senaste tiden. Kul! Jag bloggar först och främst för mig själv och nära och kära för att visa vad jag håller på med. Men det är klart att det är kul när statistikkurvan svänger uppåt! :) 
 
 
 
 
 
 
 
Idag är det tisdag och jag har inget på universitetet att göra. Så jag är hemma. Jag sov lagom länge, roade mig vid datorn ganska länge, fejade lite i köket, lagade och åt god lunch, tog en promenad och tog fotona ovan och nu är det strax dax att läsa historia. Ikväll är det träning.
 
Träningen är verkligen ett fint inslag i min vardag! Tisdag är det spinning, torsdag är det boxpass med Moa och söndag är det spinning igen. Det är ju alltid kul att känna att man orkar mer och också att med tiden se resultat på själva kroppen, men jag vet att det inte är det bästa och viktigaste med min träning för då hade jag med säkerhet haft det kämpigare att komma dit. Det bästa med träningen är att komma iväg två timmar på kvällen och jag tycker att själva träningen är rolig!
Det blir också en hel del promenader i veckan och jag försöker tänka liiite på vad jag äter. Men jag kör absolut inte med något förbud eller liknande för jag älskar glass och bearniesås (inte ihop) och jag tror på att äta det man tycker är gott ändå. För det är man värd! :)
 
Nej, plugg var det och träning ikväll som sagt!
Ha en go´ tisdag!
 
Maja

Kommentarer

  • mamma säger:

    Gamla blommor kan vara mycket vackra, men alla ser dem inte.

    2013-02-05 | 20:56:21
  • Freja säger:

    Jag håller med om allt det där! Bra grejer!

    2013-02-05 | 21:18:19
  • Karin säger:

    Men Maja, glass och beasås kanske är en riktig hit ;)
    Dessutom tycker jag det verkar som du får många spännande sms... ;)

    2013-02-06 | 07:05:54
  • Moa säger:

    Vilken mysig tisdag du verkar ha haft! Och vad duktig du är med din träning!

    2013-02-06 | 09:30:16

Kommentera inlägget här: