majjaeriksson

Älskade snigelpost

Kategori: Maja

 
Igår hände något fint. Jag fick ett brev. Ett riktigt brev. Ett kuvert att öppna. Ett papper att hålla i handen. Handskrivna bokstäver, ord och meningar. Det är något riktigt fint med ett riktigt brev. Jag önskar att snigelposten aldrig dör ut och att alla hade en brevvän!
 
 
När detta trillar ut på bloggen är jag på universitetet och lyssnar intresserat på en konstföreläsning. Ibland får jag för mig att tidsinställa inlägg nämligen. Hoppas att ni, och jag, har en fin onsdag! ;)
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Brev är grejen! Jag bidrar iaf till att snigelposten lever kvar!

    2013-02-06 | 21:45:17
  • Moa säger:

    Visst är det något speciellt med handskrivna brev! ;-)

    2013-02-07 | 07:04:35

Kommentera inlägget här: