majjaeriksson

Tant på rymmen!

Kategori: Maja

Halloj!
 
Efter att ha läst duktigt idag på morgonen och förmiddagen och eftermiddagen så gick jag ut en sväng.
 
Hittade några kompisar:
 
Och en fin solnedgång:
 
Men ingen Caputte! Jag letade i hela hagen för jag ville ju hälsa på just henne, men jag fann henne ingenstans. Så mamma och jag började utforska områden utanför hästhagen...
 
Och där, ute på åkern, stod hon:
 
Dålig bild, men ni ser väl att hon ville fortsätta att vara på rymmen!?
 
Fick lite fina bilder ändå. Som den här:
 
Att knäppisen sedan fick lite havre kändes lite tokigt... Men hon är ju så go! Och visst är det något härligt med en tant på rymmen ändå!? ;)
 
Så kan det gå på landet!
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Hihi! Maja, din blogg är det första jag besöker på min nya padda :) barnsligt roligt!

    2013-12-02 | 19:13:32
  • Faster säger:

    Underbara häst då!!

    2013-12-03 | 09:35:10
  • mormor säger:

    Hon är väl för gó den gamla damen!

    2013-12-05 | 08:44:34

Kommentera inlägget här: