majjaeriksson

Kära bloggis

Kategori: Maja

 
Instagram: majacharlotta1 Jag vet att jag tjatar med jag gillar instagram och jag saknar er där. (hint hint)
 
Usch, vad dålig jag kan vara på att blogga. Ibland glömmer jag bara bort det några dagar. Ber lite om ursäkt för det, för jag ser ju hur ni kikar in här varje dag.
Iallafall, idag pluggar jag lite litteratur, det är det jag har tenta i på tisdag. Det känns ganska bra tror jag. Idag fick det bli lunch-lite-inspirerad-av-pannkakstårta (bilden ovan). Ett initativ jag är mycket stolt över! :)
 
Annars är det träning ikväll följd av en chattdejt<3 och ja, sen är det väl mer plugg, liten konsert på lördag, julkort- och julklappsinköp och lite mer plugg och så som gäller dom närmsta dagarna.
Jag hoppas att jag återkommer imorgon, jag tror det, men det är dumt att lova.
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Ååå vilka härliga bilder och härliga budskap! :) Nu kör vi gärnet fram till sista tentan kompis ;)

    2013-12-12 | 15:28:23
  • mormor säger:

    Känn inget tvång, men det är härligt med din blogg!!!!

    Lycka till med pluggandet till tentan.

    2013-12-12 | 18:05:04
  • Freja säger:

    Härliga tider!

    2013-12-12 | 22:27:03

Kommentera inlägget här: