majjaeriksson

Jul jul strålande jul

Kategori: Maja

Nämen tjenare tjenare på den 25:e! Julafton var lika strålande som varje år. En sån mysig dag alltså! Allt gick enligt traditionerna med julfrulle hos farmor och farfar på morgonen, mys hemma över lunch och Kalle Anka och så julmat och en himla massa klappar med släkten på mammas sida här hemma på kvällen. Fint!
 
Årets gran. Jag har själv valt den och är mycket nöjd. Jag kallar den Extra allt.
 
Även kontakten med tomten var det en annan som fick hålla med i år. Riktigt kul!
 
Och en liten del av alla fina klappar jag fick. Jag tänkte att jag ska försöka visa lite fler efterhand så att allt får sin plats i rampljuset liksom. Men här nedan ser ni alltså en bok, en liten tavla, polkagris, choklad, vattenflaska, tygväska och pyjamasbrallorna som är på. Fint fint fint! Visar kanske mer imorgon.
 
Fin dag, fina släktingar, god mat, fina klappar, fint fint fint!
 
God Jul i efterskott bloggisar!
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Å vilken jättefin gran och så mysigt det ser ut! God jul fina vän! :)

    2013-12-25 | 12:09:44
  • mormor säger:

    Kul att riktiga tomten kom! Ella ser väldigt nöjd ut.
    Kram

    2013-12-26 | 15:32:09

Kommentera inlägget här: