majjaeriksson

Du gillar det alltid

Kategori: Maja

Hej och halloj!
 
Nu kan jag sätta en bock bakom sommarjobbet och säga check!, för i fredags var det sista dagen. Redan i torsdags firade jag och min vän och kollega detta. Vi åt i Varamon och chittchattade lite om sommaren och kollegorna och ditt och datt. Kolla:
 
Jag såg ut så här och kände mig fin:
 
Mat:
 
Vy under paraply:
 
Vi skrev i sanden:
 
Mysig stund!
 
I fredags efter jobbet, som avslutades med tårtfika, sprang jag med Calle och badade och simmade fyra längder efteråt. Bra bra och gött gött!
I lördags tog jag tåget för att återse ett ansikte jag inte sett på ungefär ett år. Det gjorde jag rätt i. Igår kom jag hem igen. Och nu är det plugg som gäller fram till torsdag då det vankas tenta.
 
Så ja, då är ni lite uppdaterade!
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Gött att ha dej tillbaka! :D

    2013-08-15 | 07:27:59

Kommentera inlägget här: