majjaeriksson

Bio under stjärnorna

Kategori: Maja

 
 
 
Igår gick en liten dröm i uppfyllselse! Jag fick äntligen uppleva utomhusbio och gud vad jag tyckte om det! Där satt vi på en filt i gräset, med filtar om oss, godis framför oss, skor avtagna och mörkret sänkte sig och stjärnorna kom fram samtidigt som vi såg på film på en stor uppblåsbar skärm. Filmen som visade hette Beasts of the Southern Wild och handlar om gulliga Hushpuppy, en liten flicka som lever fattigt tillsammans med sin pappa som blir sjuk ungefär samtidigt som en översvämning sköljer över deras hem. Ni hör ju, ganska hemskt var det, men en fin film och gud så underbart det var med utomhusbio, något mysigare har jag svårt att komma på nu!:)
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Å vad mysigt det låter!! :)

    2013-08-25 | 16:15:10
  • Freja säger:

    Gu så fint! Jag har också velat uppleva utebio! O beasts of the southern wild vill jag oxå se!! Den var bra va?

    2013-08-25 | 20:19:51

Kommentera inlägget här: