majjaeriksson

Svartvit Vår

Kategori: Maja

Jag har lärt mig att jag funkar bäst på morgonen, att jag pluggar bäst då. Så jag försöker kickstarta så fort jag kan liksom. Så när jag hade vaknat till satte jag igång med dagens plugguppgift och nu är den skickad till en gruppkompis för lite feedback. Jag belönade mig med en liten utevistelse.
 
Det fick bli crocs med hänsyn till min trasiga häl.
 
Jag hälsade på lammisarna som mest låg och myste.
 
 
 
 
 
Och så hade jag hört rykten om att farmor och farfar minsann hade sett vitsippor. Så jag gick på vitsippejakt och fick faktiskt syn på en liten en jag också.
Ha en fin tisdag allihop och tack för att ni kollar in här, det värmer mitt lilla hjärta.
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Vilken underbar morgon! Lamm och vitsippor!! Hos dej är det allt vår du maja!

    2013-04-10 | 07:36:21
  • Moa säger:

    Vilka underbara lammbilder! :) och bra med produktiva mornar, då blir liksom resten av dagen lite bättre tycker jag ;-)

    2013-04-11 | 09:23:14

Kommentera inlägget här: