majjaeriksson

Resturangturnén fortsätter!

Kategori: Maja

Ja-jajemen! Resturangturnén fortsatte och det blev en mycket lyckad fredagsmiddag. Denna gång hade turen kommit till Sjöglimten. Moa åt plankstek med lax och jag åt fläskfilé med klyftpotatis och bearniesås. Vi hade det mycket trevligt, som vanligt, och maten smakade bra! Men kvällen fick ytterligare ett litet plus för jag fick en födelsedagspresent och inte vilken födelsedagspresent som helst utan en upplevelsedag! Imorgon redan! Kulkul och spännande! Men mer om det imorgon då!
 
Det finaste av sällskap:
 
Min goda mat:
 
Och den fina presentpåsen som innehöll choklad och ett kort med upplevelseinfo (mycket lite dock för jag får inte veta):
 
 
Åh, så glad jag är att ha en Moakompis och vad förväntansfull och nyfiken jag är inför imorgon! :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Vilken mysig middag och så spännande med en överraskning! Ohlala!

    2013-04-20 | 12:51:56

Kommentera inlägget här: