majjaeriksson

Fotopyssel

Kategori: Maja

Tja! (När detta trillar in på bloggen är jag inne på univesitetet (ifall någon skulle bry sig), jag gillar liksom att fixa så att det blir ett inlägg varje dag (typ).)
 
Sen ett tag tillbaka har jag känt att jag vill ha mer foton i mitt rum. Jag är inte riktigt kompis med vita väggar utan vill göra det mer majigt och mysigt och kul. När Ulrika var här kläckte hon ur sig den smarta idén att sätta foton längs hela taket, runt hela rummet. Bra idé, den kör jag på! Har inte kommit så långt än dock, men det känns riktigt fint!
 
 
 

Vad tycker ni?
 
Åh, vad jag ser fram emot att fortsätta!
 
Maja.

Kommentarer

  • Ulrika säger:

    Det blir ju jättefint! mycket snyggare i verkligheten än i mitt huvud haha! :D

    2013-04-10 | 12:42:30
    Bloggadress: http://ulrikasfoto.blogg.se
  • Freja säger:

    Mysigt! Fint! Härligt! Go go!

    2013-04-10 | 21:26:52
  • Moa säger:

    Vilken kul grej! Det blir liksom som en fotobård med superhärliga bilder! :) Nice!

    2013-04-11 | 09:20:46

Kommentera inlägget här: