majjaeriksson

Förgyllda pluggpauser

Kategori: Maja

Tja!
Jag tror att en viktig del av pluggandet är pluggpauserna. Ibland når jag till en punkt då ingenting vill fastna och jag inte vet vart jag ska ta vägen i pluggvärlden. Och då tror jag att det är viktigt att ta en paus! Om man dessutom kan pausa på en riktigt fint sätt, ett så fint sätt att det känns ända in i magen, då tycker jag att man ska göra det och gör man det, tror jag att det på något vänster finns där och hjälper till när man ska ta tag i plugget igen!

Idag har jag pluggpausat på två himla fina sätt!
 
1. Genom att bruncha med Ellen och Per:
 
2. Genom att sitta hos lammen:
 
 
 
Imorgon kommer mer guld kastas över min tillvaro då jag ska träffa Moa!
 
Glöm inte att hitta guldklimparna i era liv, bloggisar!
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Åh så superduper megamysigt!! Önskar att jag pluggade igen så jag kunde ta en sån där superpaus!

    2013-04-19 | 18:51:53

Kommentera inlägget här: