majjaeriksson

Vet du hur ont det gör?

Kategori: Maja

 
Du sa att jag tyckte om dig, att det var därför jag betedde mig som jag gjorde.
Vet du att du betedde dig likadant?
Du skrev "vad tyst du är" när jag inte hade hört av mig på ett tag.
Vet du att du hade varit precis lika tyst?
Vet du att jag ibland var den enda som trodde på dig?
Vet du att jag aldrig fått något tillbaka?
Vet du att jag vaknar på natten och hoppas att där ska finnas ett meddelande från dig?
Vet du att jag trodde att du behövde mig och att jag behövde dig och att allt skulle bli bättre om vi hjälpte varandra?
Vet du att jag vet att inget av det där är sant nu?
Vet du att det är du som har visat det för mig?
Vet du att jag har en mapp i datorn, döpt efter din bokstav?
Vet du att jag inte fattar någonting?
Vet du att jag fattar allt?
Vet du att jag varje dag funderar på om det är du eller jag som är fel?
Vet du att jag är trött på dig?
Vet du att jag vill ha mer?
Vet du att det är synd att du är söt?
Vet du att du är ful?
Vet du att jag saknar dig?
Vet du att jag saknar dig fast du inte förtjänar det?
Vet du hur ont det gör?
Vet du hur ont det gör när en del av hjärtat vill fortsätta ge?
Vet du hur ont det gör när en del av hjärnan bestämt sig för att inte ge mer?
Vet du hur ont det gör?
Vet du hur ont det gör att du aldrig funnits?
Vet du hur ont det gör?

Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: