majjaeriksson

Jag tänkte bjuda på små bilder från mobben igen.

Kategori:

Jag har väl nämnt att jag promenerar en del nu för tiden. Då åker iPhonekameran ofta fram:

En dag sprang jag faktiskt och när jag sprungit klart hittade jag Bus:

I fredags var Ellen och jag på bio. Vi såg Modig, som var en mysig film:

En morgon fotade jag ju soluppgången:

Och en dag bakade Ellen och Per bullar:



Igår när det var föreläsningspaus och många köpte kaffe, köpte jag en hallon- och banansmoothie, supergott!

Och sist vill jag tipsa om en app som Ellen laddat ner åt mig. Den heter Quotes Wallpaper och där finns roliga och fina bilder med citat, ni vet. Det gillar jag.


Jag har hört att det finns problem med att kommentera, vet inte om det gäller alla, men det är tråkigt ju!

Hoppas det ordnar sig!


Maja.

 

Kommentarer

  • Freja säger:

    Härliga mobbebilder! Ser ut som Majalivet ter sig bra:D

    2012-09-12 | 14:08:10

Kommentera inlägget här: