majjaeriksson

Mer natur och fler läsare?

Kategori: Maja

 
 
Fler foton från promenixen igår.
 
Tror allt att jag har utökat min lilla läsarskara lite, kul! Stanna gärna kvar. Jag vet inte vad jag kan utlova eller hur jag kan beskriva min blogg. Jag har tänkt flera gånger att jag kanske borde smala till det och bara ha en 100%ig-fotoblogg, eller enbart "djupare" texter och funderingar eller hålla det till vardag och vad jag sysslar med så att ni har koll på mig, men det är liksom inte jag. Jag vill ha med allt det där. Allt det där är jag.
 
Så, häng på om ni känner för det!
 
Maja.

Kommentarer

  • - säger:

    Dessa bilder förmedlar verkligen en vår-/höstkänsla.

    2012-09-18 | 19:03:51
    Bloggadress: http://hagnestahell.blogg.se/
  • Moa säger:

    Vi gillar din blogg precis som den är! Med mycket Majakänsla och grymt fina bilder! :)

    2012-09-18 | 22:04:32

Kommentera inlägget här: