majjaeriksson

I'm just looking to live how to learn how to live

Kategori: Maja

Lite småfina grejer ur mitt liv den senaste tiden:
 
En dag gjorde jag laxsallad. Smaskigt!
 
Carro och jag promenerade i Råssnäs och jag skrev lite fyndigt i sanden.
 
Lite senare låg jag och Carro på en filt i gräset och pratade och hade det bra.
 
Igår åt jag och Anneli glass och vädret var alldeles somrigt!
 
Min inte alls roliga men egentligen intressanta skolbok.
 
Jag promenerar som aldrig för. När jag är höstpepp, men också när det blir depp. Jag tänker så bra när jag går. Då vill jag aldrig sluta gå.
 
Tack för att ni kollar in här, det gör mig så glad så glad!
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Vilket härligt inlägg! Och hihi! Den där kursboken har jag också "läst":)

    2012-09-04 | 14:40:57

Kommentera inlägget här: