majjaeriksson

Filmtips: The Descendants

Kategori: Maja

The Descendants handlar om Matt King (George Clooney) och hans familj. Mamman är med om en olycka och hamnar i koma och Matt måste bli en mer aktiv förälder för sina döttrar. Han måste också ta ett beslut om hur de ska göra med det land familjen ärvt efter Hawaiianska kungligheter och missionärer.
 
Filmen grep verkligen tag i mig. Jag rycks lätt med och blir väldigt känslosam när jag ser på film, men i det här fallet grät jag verkligen floder. Jag tyckte verkligen om filmen och tycker att ni ska se den!
 
 
 
 
 
Ha en mysig söndag!
 
Maja.

Kommentarer

  • emelie säger:

    åh, har tänkt att jag ska se den. och nu påminde du mig, så jag får väl ta och göra det! :)

    2012-09-26 | 00:30:50
    Bloggadress: http://emelierut.blogg.se

Kommentera inlägget här: