majjaeriksson

Du tänker väl på mig?

Kategori: Maja

Det var min vän Lovisa som inspirerade mig till att göra någon slags lista. Jag är nog lite som min storasyster ändå, den knäppisen gör listor om allt. ;) Jag har gjort en lista nu. En höstlista. Jag kallar den Hösten och jag.
 
Jag har haft en bra dag idag. Föreläsningen/seminariet var riktigt intressant och jag samåkte med en klasskompis som bor i Motala, så det var trevligt.
 
Nu är jag hemma och tittar på Lost. Är det inte helt underbart med serier?
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Serier är super och listor är om möjligt ännu mer super! Dina listor ser dessutom helt fantastiskt fina ut! Heja Maja!!

    2012-09-06 | 16:53:25
  • Faster säger:

    Då har du en knäppis till faster med;) för jag gör listor med;)!!

    2012-09-06 | 22:11:12

Kommentera inlägget här: