majjaeriksson

Museum

Kategori: Maja

Från besöket på Arbetets museum i söndags.
 
I söndags var jag ju på Arbetets museum med ett härligt gäng och då fick jag mig en liten tankeställare. Vore det inte roligt att jobba på museum och liksom bygga upp världar av information och roligheter? Det tror jag kanske att jag skulle tycka... Om man har varit på museum några gånger så vet man ju vad man gillar och vad man inte gillar och att det kan vara stor skillnad på olika utsällningar. Det finns ju inga gränser på hur man kan visa något och vad man kan bygga upp! Vore det inte en rolig utmaning att försöka göra roliga, informativa, spännande och kul utställningar?
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Det låter superkul! Jag tror det skulle passa dig!!

    2012-10-19 | 06:44:57

Kommentera inlägget här: