majjaeriksson

Fin morgon, bussäventyr och... trevlig helg!

Kategori: Maja

 
 
 
 
Så här fint var det imorse! Riktigt fint. Men riktigt kyligt att cykla till stan... Och jag var dålig på att åka buss. Jag missade var jag skulla gå av. Hamnade på resecentrum där jag hittade en ny buss och anlände till universitetet kanske 40 minuter försent... Jaja, det gjorde ju inte så mycket eftersom jag "bara" skulle träffa några klassisar. Men jag tror att jag vet var jag ska gå av på måndag! ;)
 
Nu ser jag framemot en myseftermiddag/kväll med Moa!
 
Trevlig helg, kompisar!
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Vilken fin morgon det var idag! Fast kallt! Vilken otur med bussen, men tur att det inte gjorde så mycket att du blev sen och nu vet du ju tills på måndag! ;-) vi ses snart!!

    2012-10-26 | 15:27:01
  • Freja säger:

    Lyckost er som fick snö som ligger kvar!!

    2012-10-26 | 16:43:05

Kommentera inlägget här: