majjaeriksson

En hyllning till regnet

Kategori: Maja

Ja, det är sant. Jag vill med detta inlägg hylla regn. Jag tycker om regn.
Har ni aldrig känt att ni bara vill gå ut och ställa er utomhus när det öser ner?
Har ni aldrig gått och myst när de flesta andra drar ner luvan över ansiktet?
Har ni aldrig gillat att få regn i håret? Det har jag! Och det är säkert lite halvknasigt, det hör säkert inte till vanligheterna, men jag gillar det. Jag gillar regn.
 
Tre små regnbilder som jag tog för cirka en timme sedan:
 
 
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Håller helt med dig! Rainy day, rain all day, let the sun take a holiday, som Jimi Hendrix sjöng...

    2012-10-15 | 17:43:06
  • töjje säger:

    Hej Maja!
    Det var länge sedan jag tittade in på din blogg me nu har jag läst den igen.
    Vill bara säga att jag tycker att det finns så många fina fotografier och många fina ord på din blogg Maja, det var ett fint bloggbesök. Ska återkomma lite oftare.
    /Töjje/

    2012-10-15 | 20:51:03
  • Moa säger:

    Jag gillar också regn! Det är mysigt! :-)

    2012-10-16 | 12:22:42

Kommentera inlägget här: