majjaeriksson

And then you’ll sing, you’ll do your thing.

Kategori: Maja

 
Var ute och kollade in hösten idag igen. Den var kvar.
 
Hallojsan!
Idag har jag haft konstvetenskap och en föreläsning om att plugga effektivt. Jag vet inte om den senare gav mig så mycket, men man vet ju aldrig eller hur!? Och det skadar ju aldrig. Men konstvetskapen gillade jag! Ett av mina mål med utbildningen är att bli betydligt mer allmänbildad än vad jag i dagsläget känner mig och det känner jag att jag blir mer och mer för varje gång jag hamnar på universitetet. Igår var det Dackefejden och idag var det förhistorisk konst. Känns fint!
 
När jag kom hem kilade jag ut med kameraväskan över axeln och stativet under armen. Det var fint där ute må ni tro. Och det var kul att fota! Jag lekte lite med skärpan (läs: oskärpan) så det blev lite annorlunda bilder, men härliga tycker jag.
 
 
 
 
Maja.

Kommentarer

  • S. säger:

    Så glad man blir av alla bilder.
    Hoppas allt är bra med dig Maja.

    2012-10-03 | 12:44:43
    Bloggadress: http://reservlycka.blogg.se
  • Freja säger:

    Vilka UNDERBARA höstbilder! Nu blev jag genast på bra humör:)

    2012-10-03 | 19:20:02

Kommentera inlägget här: