majjaeriksson

Uppdrag: Pärldraperi

Kategori: Maja

Senare igår blev det lite mer rumfix, fast denna gång ganska mycket mer pyssligare. Jag kom på idéen alldeles själv; ett draperi gjort av pärlor! När man är på väg till mitt rum kommer man liksom först mötas av en dörr, och öppnar man den och kliver in så är man i garderoben och mellan garderoben och själva rummet kommer det vara ett pärldraperi istället för dörr. Ni får se sen när det är klart såklart! I nuläget har jag, jag fick lite hjälp av lillasyster och mamma, 16 stycken långa band av pärlor, och jag tror att jag behöver typ 50...
 
 
 
 
 
 
 
Jag tror det kommer bli så himlans läckert!
 
Och jag tror att jag måste köpa mer pärlor idag... ;)
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Det kommer bli enormt, läckert, grymt, awesome, skitsnyggt, vilken entre!!!

    2012-11-25 | 22:30:50
  • Moa säger:

    Vilken rolig idé och vad fint det kommer att bli!!! :-)

    2012-11-26 | 19:02:28

Kommentera inlägget här: