majjaeriksson

Som terapi för mig.

Kategori: Maja

 
 
 
 
 
 
Att gå en sväng med kameran och att skriva några rader har liksom blivit som terapi för mig. Kanske är det därför det kan bli lite sorglig stämning med ledsna texter och grå bilder här. Jag vill be om ursäkt för det, lite. För egentligen vill jag ju ha en glad blogg. Egentligen är jag ju liksom mest glad. Men någonstans måste man ju göra av det man bär på, det lite mörkare. Men ni ska veta att jag blir liksom lite gladare efter jag tagit de där bilderna och jag blir lite lättare efter jag skrivit de där raderna. Jag är liksom lite gladare än min blogg just på grund av min blogg, tror jag.
 
När jag skriver detta är det torsdag och klockan är 15.45.
När detta trillar in på bloggen är det fredag och jag är inne på föreläsning i Linkan.
 
Trevlig helg.
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Bra med bloggskrivarterapi! Jag är gärna bloggläsarpsykolog! ;) hihi! Dessutom skriver du fina grejer! Gör en poesibok nu Maja! Jag väntar ju!!

    2012-11-23 | 17:09:23
  • Moa säger:

    Jag gillar din blogg precis som den är och dig precis så glad som du är ;)

    2012-11-23 | 20:38:45

Kommentera inlägget här: