majjaeriksson

Jag vill vara hos dig

Kategori: Maja

 
Min morgon började lite så här. Solen kikade in och jag åt god frukost framför Nyhetsmorgon.
 
Nu försöker jag plugga lite. Jag skriver rent anteckningar och kikar i kurslitteraturen. Jag har ett ganska svårt pluggläge. Vi läser ju fyra ämnen samtidigt och har tentor i alla ämnen i början av januari. Ibland kan man lura sig att man har det slappt, men när man inser hur mycket det är man ska kunna sen så får man en liten klump i magen. Det gäller att plugga, så att man kan få lite jullov sen!
 
 
Just nu är det konstvetenskap som gäller.
 
Dax att återgå till plugget då...
Sen ska jag till mormor på lunch och senare ska jag nog träffa Moa!
 
Ha en bra torsdag!
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Plugga på!!

    2012-11-02 | 11:22:41

Kommentera inlägget här: