majjaeriksson

Jag ska måla hela världen...

Kategori: Maja

Det blev en målande förmiddag för mig idag. Jag fick, eller tog, den stora äran att måla de grå golvlisterna i mitt kommande rum vita. Jag gillar känslan av att täcka över något gammalt och vara med och skapa något nytt. Det var kul att måla!
 
Lite så här ser rummet ut nu. Men inte riktigt lika snett som på bilden då... och just det, listen är ju vit nu!
 
Verktyget för förmiddagen:
 
Vitt (tre väggar) och orange (en vägg) blev det:
Jag tycker om utsikten:
 
Och såklart var jag tvungen att vara lite konstnärlig och djup. Eller nått...
 
Maja.

Kommentarer

  • lilly säger:

    svar. åh tack tack<3

    2012-11-24 | 14:40:34
    Bloggadress: http://omjagvarjane.blogg.se/
  • faster säger:

    ser ju kanoners ut ditt nya rum!!!

    2012-11-24 | 22:35:06
  • Moa säger:

    Vad fint det blir!! Du är visst en riktig målare du!

    2012-11-26 | 19:04:24

Kommentera inlägget här: