majjaeriksson

I feel so...

Kategori: Maja

1. En glad jag.
2. Jag hade gula naglar för att lysa upp den gråa hösten.
3 Jag fotade analogt (och med iphonen) då Carro lånade min kamera.
4. Ett gäng änder anföll oss.
5. Vi bakade en suuuupergod kladdkaka.
6. Carro hade nagellack som liksom sprack upp och skapade ett coolt mönster. Jag var tvungen att testa!
 
Lite så här såg det ut när jag var hos min vän Carro i Tranås. Hon är bra hon. För vi fnissar tillsammans och hon förstod vad jag menade i början av veckan när jag sa att jag hade byggt upp en mur med material som jag egentligen inte hade. Det kommer nog inte dröja så länge innan vi ses igen!
 
Men nu är jag hemma igen. Ha det lördagsmysigt!
 
Maja.

Kommentarer

  • emelie säger:

    Så snygg riktigt solgul färg på naglarna! Vad är det för lack?

    2012-11-11 | 17:22:11
    Bloggadress: http://emelierut.blogg.se
  • Freja säger:

    Vilken mysig dag och fy sjuttan vilka charmiga änder:D

    2012-11-12 | 12:00:25

Kommentera inlägget här: