majjaeriksson

Å vintern är här...

Kategori: Maja

 
 
 
Jag har inte haft någon bra start på dagen. Jag vaknade på fel sida och när jag kom till universitetet upptäckte jag att föreläsningen var inställd. Det sura med det var att hon hade mailat ut den informationen flera timmar tidigare, så om jag kollat mailen på morgonen hade jag kunnat legat kvar under täcket som jag kände för... Men det blev lite bullfika och prat med två klasskompisar iallafall, inte helt fel ändå.
 
Senare blir det mat och bio med Anneli. Åh, jag känner hur hela jag behöver det!
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Maja, du har ju SNÖ, inget kan bli fel då! ;) hihi! Gör en liten snölykta bara så blir livet på topp!

    2012-11-28 | 16:39:13
  • Moa säger:

    Nej vilken otur! Men får man bullfika kan man väl inte vara missnöjd!? :-)

    2012-11-29 | 08:01:23

Kommentera inlägget här: