majjaeriksson

Jag på Gotland

Kategori: Maja

Okej, det blir ETT till inlägg på temat Gotland. Men denna gång är det Anna Karins bilder, så ni får se vad jag sysslade med på resan.

I Oskarshamn skrev jag mitt namn med pinne och vatten. Man vill ju göra avtryck liksom...


Lunch vid havet, det är fina grejer det:


Åh, denna bild alltså, den är min absoluta favorit. Tack, Anna Karin!


Ulrika och jag plockar med stenar. Det är ju något speciellt med stenar vid havet också.


En dag tog jag ett morgondopp i havet. Det var rätt kallt...


Crazyperson bland raukar, det kan vara jag...


Tack för skjutsen, Carro!


Matilda, jag och Carro i Visby:


Och en glad och lite knasig Maja på färjan hem:


Och som sagt, Anna Karin är fotografen bakom bilderna i detta inlägg.

Den som fortfarande tvivlar på att jag hade en bra klassresa; SÖK FÖR'T!

Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Ser verkligen ut som en odrägligt bra klassresa Maja! Så ska livet vara, lite lagom galet och alldeles för roligt bland raukar, vågor, stenar och ringmurar:D

    2012-05-30 | 17:00:16
  • mamma säger:

    Fortsätt att njuta av livet! Kul att se lite bilder på dej.

    2012-05-30 | 19:44:40

Kommentera inlägget här: