majjaeriksson

En underbar söndag efter en underbar vecka

Kategori: Maja

Ja, vilken bra vecka det var! Och vilken bra söndag. Jag, Carro, Anna Karin och Matilda åt lunch, badade, solade och myste vid en sjö. Det var helmysigt och jättehärligt!







Jag testade att göra bilderna i 1960-talsstil (alltså trycka på knappen 1960-talsstil i redigeringsprogrammet Picasa ;)) och jag gillar't!

Åh, jag vill bara njuta av tiden som är kvar här nere i Nässjö nu, med allt vad det innebär. Men jag lovar att fortsätta blogga loss och dela med mig av den glädje jag känner över att livet känns så fint nu. :)

Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Härligt Maja! att du fortsätter blogga, det förgyller min dag! Kram

    2012-05-28 | 09:44:02
  • mamma säger:

    härligt att du njuter av livet - det finns så mycket att glädjas åt, stort och smått.

    2012-05-28 | 18:35:15

Kommentera inlägget här: