majjaeriksson

Vad ska jag ställa ut?

Kategori: Maja

Tjena mors!

I april ska vi i foto, tillsammans med estetklassen, ha utställning i Jönköping. Temat är Hypnagogia, vilket jag inte orkar förklara vad det betyder, så om ni bryr er kan ni läsa här: http://sv.wikipedia.org/wiki/Hypnagog_hallucination. Namnet på utställningen kommer vara Hypnagogia och medvetandets skymningsland tror jag. Temat finns ju där som en hjälp, men visst kan man passa in nästan vad man vill liksom. Jag har svårt att komma på vad jag ska ställa ut dock... Just nu lutar det åt några få stora macrobilder. Vill ta nya, men vädret är tråkigt just nu, jag vill gärna ha hjälp av solen! Men jag kollade på några av mina egna macrofavvosar nyss och redigerade de lite på ett nytt sätt:







Jag gillar't!

Imorgon och torsdag blir det naturfoto med en naturfotograf, ska bli kul!

Maja.

Kommentarer

  • mamma säger:

    Macro blir bra till det temat. Naturfotografering passar dej bra, det är bara att se och lära mer.

    2012-03-20 | 20:41:10

Kommentera inlägget här: