majjaeriksson

Torsdag

Kategori: Maja

Hallojsan!

Har just varit ute på en promenad med Matilda. Härligt väder idag också! :)

Jag har också skapat en mall för att trycka på örngottet. Och trycket sitter nu på en ram så imorgon kan man trycka. Så ni får se då. Men här får ni en förhandstitt:


Blir nog bra tror jag!

Imorse mixtrade jag lite med (la till text på) en tidigare bild:


Och nu sitter jag på mitt rum. Solen lyser in så fint här så jag får extra energi även inne känner jag:


Och imorgon är de fredag igen, hujedamej vad fort denna vecka gick!

Maja.

Kommentarer

  • faster säger:

    wow..klockrent kudd tryck ju....vill köpa ett sådant örngott av dej...snälla snälla!!!o visst blir man glad av solens strålar trots att dammet syns...nåja kanske inte i ditt rum men i mitt hus kan jag lova:)kram

    2012-03-01 | 18:21:55
  • Freja säger:

    Vad härligt! Och vilket fint rum du har i vårsolen:D

    2012-03-01 | 18:47:15
  • Moa säger:

    Visst är solen helt underbar! Och vilken superhärlig kudde! :)

    2012-03-01 | 21:44:51
  • mamma säger:

    Ifall att kudden ligger i Sonnorp ibland en massa andra onämnbara saker vet man iallafall att just det där är en kudde.

    2012-03-01 | 21:49:40
  • Sara säger:

    Haha, jo det blir nog en härlig kudde!:P



    Svar: Tack så jättemycket, vad glad jag blir!:D Mm, och jag tror man kan komma ganska långt bara man har rätt inställning!:) Kram!

    2012-03-01 | 21:53:29
    Bloggadress: http://sarabacksbacka.blogg.se/
  • mormor säger:

    Och rätt inställning har ju du!!!! Kram

    2012-03-01 | 23:47:59

Kommentera inlägget här: