majjaeriksson

Tillsammans är vi oslagbara

Kategori: Maja

I hela mitt liv har jag haft en fin vän vid min sida. Eller, de tre första veckorna i livet fick jag klara mig utan henne, det måste varit trist då... Men sen kom Moa till världen och sen dess har livet alltid varit okej liksom. För Moa äger!
 
Moa och jag för några år sedan:
 
Moa för några dagar sedan. Tillsammans rensade vi så att hela kärran blev full med ogräs:
 
Tillsammans var vi oslagbara, tillsammans är vi oslagbara och tillsammans kommer vi alltid vara oslagbara.
 
Imorgon är det redan fredag och sen är det helg. På lördag bär det av till Kolmården med lillasyrran och kusinen. Ska bli himlans trevligt alltså!
 
Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Kolmården låter trevligt! Kram

    2012-06-28 | 23:33:47
  • Moa säger:

    Ja vad skulle jag göra utan min Maja!? <3

    2012-07-01 | 11:25:53

Kommentera inlägget här: