majjaeriksson

Miljöhjältar och Varamon

Kategori: Maja

Tjena!

Idag när Moa och jag rensade ogräs för fulla rabatter (muggar) så kom det fram några smågrabbar och den ena sa: "Man kan säga att ni är som miljöhjältar!" Otroligt gulligt sagt och peppande. När de sedan kom förbi och sa att de skulle åka till stranden kändes det inte lika mysigt ibland buskarna i värmen. ;) Men även den här jobbardagen gick bra.

Sen blev det Varamon för min del. Anneli vann äventyrsgolfen och jag vet inte vad jag gjorde idag... ;P Och sen åt vi glass och badade fötterna och snackade och så där och jag tog lite blurriga foton på solglitter i Vättern och så där.







Det här med solglitter i vatten. Det är fint det.

Maja.

Kommentarer

  • faster säger:

    åh vilka härliga bilder .....o vilka härliga ungar...miljöhjältar:)

    2012-06-22 | 13:35:13

Kommentera inlägget här: