majjaeriksson

Första jobbdagen - check!

Kategori: Maja

Jajemen, nu är första jobbdagen över och herregud vad fort den gick!
Jag sov bra i mitt nya kribb i natt och det kändes bra att gå upp på morgonen och det har varit en bra dag. Jobbarpolarna var schyssta och dagen flög verkligen fram, som skrivet. Så jag är glad! Men mina fötter är inte lika glada då vi hela dagen har delat ut grönapåsen till massa lägenheter, jajemen, trappa upp upp upp och så ner. Skoskav? Japp, som vanligt. Men jag överlever. Man ska ju känna att man lever har jag hört. ;) Och det bästa är ju ändå att man får betalt för motionen, tackar tackar.

Nu hoppas jag bara att jag kommer upp ur sängen imorgon! ;)

Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Lycka till med både nytt boende och nytt jobb. Kram

    2012-06-18 | 20:16:12

Kommentera inlägget här: