majjaeriksson

Bra dag, St.Anna-helgen och livet

Kategori: Maja

Vilken bra dag det har varit idag. Jag var supertrött imorse, verkligen. Men när jag väl kom till jobbet så var det bra som vanligt. Moa och jag hade en jättebra jobbdag tillsammans och jobbade verkligen superbra! Efter jobbet åkte vi till Moas mormor och åt. Det var mysigt och gott och nu tror jag att jag är mätt i några dagar! ;)
 
Men nu tänkte jag att ni skulle få se lite bilder från St.Anna-helgen:
 
Vem gillar inte grupphopp?
 
Lite Östersjöutsikt:
 
Klippmönster:
 
Fiskemys:
 
Fiiiint löv:
 
En något otydlig skylt:
 
Fotbollslagsindelning:
 
Det är väl så här alla skejtar?:
 
 
Naturens mönster:
 
 
Gruppfoto! Matheus, Lisa, Aston, Per, Ellen, Hedda, Ville, jag och Viggo:
 
St.Anna är mitt lilla sommarparadis! Hoppas vi ses nästa sommar!
 
Annars rullar livet på. Just precis nu känns allt så himla bra. Det är mycket jobb. Men det är kul faktiskt och dagarna bara flyger fram. På torsdag ska Moa och jag fika på värsta bakelsen har vi tänkt. Och i helgen händer två roliga saker också. Så häng på!
 
Maja.
 

Kommentarer

  • Freja säger:

    Ser ut som ni haft en finfin st anna helg:) härligt!!

    2012-08-03 | 08:20:37
  • mamma säger:

    Härliga bilder som visar härlig helg.

    2012-08-06 | 20:14:28

Kommentera inlägget här: